Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.)

  • Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.)

    Žemiau rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie prekių grąžinimą, garantijas, užsakymų pateikimą, mokėjimą, pristatymą, asmens duomenų apsaugą bei informaciją apie iCover.lt.

    Prekių grąžinimas

    1. Kaip grąžinti prekę ir per kiek laiko?

    Prekę galite grąžinti per 14 darbo dienų nuo jos pristatymo dienos, pranešdami mums el. paštu apie norą grąžinti prekę ir nurodydami užsakymo numerį bei grąžinimo priežastį. Grąžinimą organizuojame pagal Lietuvos Respublikos Ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymus Nr. 217 ir Nr. 258.

    2. Kokios grąžinimo sąlygos?

    • Prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
    • Nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos;
    • Tos pačios komplektacijos, kokią gavote;
    • Būtina pateikti įsigijimo dokumentą.

    3. Kas dengia grąžinimo išlaidas?

    Kokybiškų (nenekokybiškų) prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

    4. Kur pristatyti grąžinimą?

    • UAB “Selektus”, Savanorių pr. 22, Vilnius
    • Artimiausias siuntų paštomatas (Kedrų g. 4)

    Garantijos sąlygos

    1. Kokią garantiją suteikiame?

    • Naujiems įrenginiams: 24 mėn. garantijos laikotarpio garantija.
    • Naudotiems ir ekspoziciniams įrenginiams: 3 mėn. komercinė garantija.
    • Naudotiems telefonams, kompiuteriams  ir ausinėms: 30 d.;

    2. Ką apima garantija?

    Garantija padengia gamybos ir medžiagų defektus. Neapima mechaninių pažeidimų, netinkamos eksploatacijos, natūralaus nusidėvėjimo, skysčių patekimo ar neautorizuotų remontų.

    3. Kaip vyksta garantinio remonto procesas?

    Pristatyti įrenginį kartu su pirkimo dokumentu į vieną iš serviso centrų arba siųsti paštu/kurjeriu.

    Defekto patikrinimas ir remontas (ar keitimas) atliekami per 14 darbo dienų, išskyrus detalių užsakymo atvejus.

    Jei gedimas dėl broko – remontas nemokamas; kitu atveju – pagal vietinį kainoraštį.

    Užsakymas ir mokėjimas

    1. Kaip pateikti užsakymą?

    Sudarykite krepšelį, nurodykite pristatymo adresą, pasirinkite mokėjimo būdą, susipažinkite su taisyklėmis ir paspauskite „Patvirtinti užsakymą“. Sutartis įsigalioja nuo šio momento.

    2. Kokie mokėjimo būdai?

    • Elektroninė bankininkystė: išankstinis apmokėjimas per SEB, Swedbank, DNB Nord, Parex, Ūkio, Danske, Nordea, Snoras.
    • Banko pavedimu: spausdinant užsakymą ir pervedant pinigus artimiausiame banke.
      Mokėjimo saugumu rūpinasi atitinkamas bankas.

    Prekių pristatymas

    1. Kas pristato ir per kiek laiko?

    Prekes pristato pardavėjas arba jo įgaliotas kurjeris. Pristatymo terminai nurodyti prekių aprašymuose ir yra preliminarūs – gali kisti dėl sandėlio likučių ar kitų aplinkybių.

    2. Ką daryti gavus pažeistą siuntą?

    Fiksuokite pažeidimus kurjerio dokumente arba rašykite atskirą aktą, praneškite pardavėjui nedelsiant. Be to, jei siunta ne tokia arba nekokybiška, grąžiname ir keičiame analogiškomis.

    Asmens duomenys ir privatumas

    1. Kokius duomenis renkame?

    Vardą, pavardę, pristatymo adresą, telefono numerį ir el. paštą – būtinus užsakymo įvykdymui.

    2. Kaip tvarkome duomenis?

    Jūsų duomenys naudojami prekių ir paslaugų pardavimui, veiklos analizei ir tiesioginei rinkodarai. Sutikdami taisyklėmis, leidžiate siųsti Jums informacinius pranešimus.

    Apie mus

    1. Kas yra iCover?

    iCover – vienas iš UAB “Selektus” prekės ženklų, veikiantis jau beveik 10 metų. Esame lyderiai neautorizuotų išmaniųjų įrenginių taisykų srityje, siūlome naujus, atnaujintus ir ekspozicinius įrenginius už rinką pranokstančias kainas.

    2. Kokius gamintojus rasite?

    Pagrindiniai – Apple, Samsung, Google; taip pat Xiaomi, PlayStation ir kt. Nuolat pildome asortimentą, kad pasiūlytume geriausią sprendimą.

    3. Kokį asortimentą siūlome?

    Išmanieji telefonai, nešiojamieji kompiuteriai, planšetės, išmanieji laikrodžiai bei priedai (dėklai, ekrano apsaugos, įkrovikliai ir kt.).